Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Hvad gør Nestlé for at hjælpe med at stoppe spredningen af coronavirus?

Mennesker er kernen i vores forretning. Vi arbejder hårdt for at bevare sikkerheden under coronavirus-udbruddet for vores ansatte, forretningspartnere og de samfund, hvor vi er tilstede.

Vores handlinger inkluderer:

  • at bede vores medarbejdere om ikke at rejse internationalt til forretningsformål indtil 15. maj. Medarbejdere bør også erstatte indenrigsrejser med alternativer, hvor det er muligt. Disse arrangementer forbliver under revision, efterhånden som situationen udvikler sig.
  • at tilskynde til, at kontorbaserede medarbejdere arbejder hjemmefra, når det er muligt.
  • at rådgive af medarbejdere om minimering af risikoen for infektion både på arbejdspladsen og hjemme.
  • at anmode om, at medarbejdere, der måtte have symptomer, informerer deres nærmeste chef, og gennemfører en karantæne i en 14-dages periode.
  • at indføre yderligere sikkerhedsforanstaltninger i vores fabrikker, kontorer og distributionscentre.
  • at arbejde med vores forsyningskæde, distribution og detailpartnere for at implementere passende

Vil Nestlé løbe tør for produkter, så supermarkeder ikke kan forsynes?

Vi er forpligtet til at sikre fortsat produktion og levering af vores fødevarer, dyremad og drikkevarer til vores forbrugere over hele verden. For at opnå dette arbejder vi tæt sammen med vores forsyningskæde, distribution og detailhandelspartnere. Vi forventer i øjeblikket ikke nogen betydelig mangel på vores produkter på hylden.