Sort by
Sort by

Nestlé lancerer nu sin første infusion-drik til børn

Nestlé introducerer nu den første frugt-infused drik til børn – og så er den økologisk.
Nestlé lancerer nu sin første infusion-drik til børn
To Press Releases list

NaturNes-drikkene indeholder kun vand og økologisk frugt – og de kommer i en bekvem emballage, der kan bruges uden spild.
 
NaturNes organiske frugt-infunderede drikke er forfriskende og frugtagtige drikke til at slukke tørsten, og de er velegnede til børn fra 12 måneder og op. Drikkene indeholder kun vand, organisk frugtpuré og en antydning af citron for at holde drikken frisk. Der er intet tilsat sukker og ingen sød koncentreret juice.
 
Den gennemsigtige pose er praktisk at bruge, og den kan tages med enten inde eller ude. Posen har en speciel tud uden spild, og det gør det lettere for børn at nyde den forfriskende drink. Takket være denne unikke funktion spildes der ikke, selv om posen holdes på hovedet. Det giver en behagelig drikkeoplevelse for barnet og forælderen.
 
NaturNes Baby's organiske frugt-infusion drikke fås i tre kombinationer med forskellige frugtingredienser og delikat smag: Frugter fra haven, skovbær og tropiske frugter.
 
"Forbrugerne ønsker sundere, naturlige og autentiske fødevarer. Vi er nu glade for at kunne tilbyde børn en nyskabende, forfriskende og frugtagtig drink, specielt designet til børn. NaturNes-frugter til drikkevarer indeholder omhyggeligt udvalgte økologiske frugter uden tilsætning af sukker eller sød juicekoncentrat. Der er heller ikke kunstig smag,” siger Andreas Balasis, der er marketingchef i Nestlé Børnemad.
 
Nestlé har en lang erfaring med at udvikle børnemad. NaturNes-serien blev lanceret for mere end et år siden, og det er Nestlés seneste børnemadsmærke. NaturNes Babys Organic betyder, at råvarer i produkterne opfylder de strenge børnemadstandarder, og de er desuden økologiske, så børnene kan nyde dem på den måde, som naturen har skabt ingredienserne. Kun få afgrøder i verden er berettiget til at blive inkluderet i NaturNes Baby's Organic-serien.

Yderligere informationer fås ved henvendelse til kommunikationschef Martin Broberg, Nestlé Danmark: 2321 2371

Nestlé er verdens største fødevarevirksomhed og er også den virksomhed, der investerer mest i fødevareforskning, nemlig ca. 11 mia. kr. om året. Nestlé er til stede i 189 lande i verden og har 328.000 medarbejdere, hvoraf 5.000 arbejder med forskning og udvikling. Nestlé omsætter årligt for ca. 650 mia. kr. Virksomhedens formål er at øge livskvaliteten og bidrage til en sundere fremtid. Nestlé tilbyder en bred vifte af produkter og serviceydelser til mennesker og kæledyr gennem hele deres liv. Nestlés mere end 2.000 mærker spænder fra globale brands som Nescafé, Nespresso, Nesquik, After Eight, Purina Petfood, NAN, Cheerios og KitKat til lokale favoritter som fx OSCAR. Nestlé bygger sin strategi på ernæring, sundhed og velvære. Nestlé har hovedkontor i den schweiziske by Vevey, hvor den blev grundlagt for mere end 150 år siden.